W obecnych czasach robienie zakupów w oszczędny sposób to prawdziwe wyzwanie. Stale rosnące ceny poszczególnych produktów, zwłaszcza tych spożywczych i codziennego użytku, przyczyniają się do tego, że w portfelu pozostaje coraz mniej pieniędzy na inne wydatki. Dobrym rozwiązaniem jest kupowanie niezbędnych produktów w większej ilości, ale za to po korzystniejszych cenach. Jak działa oferta „płać mniej za więcej i kupuj taniej”?
Oszczędzanie to wyzwanie
Gdy ceny paliw i poszczególnych produktów idą w górę, a wysokość zarobków pozostaje na tym samym poziomie, coraz trudniej dysponować funduszami w taki sposób, by mieć możliwość zaoszczędzenia pieniędzy. Ta sytuacja nieraz wymusza robienie zakupów albo w mniejszych ilościach, albo wybieranie artykułów tańszych, ale za to nieraz znacznie gorszych jakościowo. W trosce o zachowanie swoich klientów niektóre sklepy i hurtownie decydują się pozostawiać ceny przynajmniej części swoich produktów na tym samym poziomie lub zachęcić do robienia zakupów poprzez atrakcyjne promocje dotyczące części asortymentu.
Płać mniej za więcej i kupuj taniej – jak to działa?
Bez względu na wzrost ceny niektórzy klienci, np. właściciele lokali gastronomicznych czy zakładów fryzjerskich, nie rezygnują z zakupu konkretnych produktów, ponieważ są przez nich sprawdzone i zaufane. W podobny sposób czasem postępują klienci indywidualni, gdyż wiedzą, że np. konkretny rodzaj szamponu najlepiej wpływa na zdrowy wygląd ich włosów. Oferta typu „płać mniej za więcej i kupuj taniej ” jest bardzo korzystnym rozwiązaniem w przypadku zakupu ulubionego produktu w większej ilości, ponieważ umożliwia obniżenie ceny nawet o kilkanaście procent. Tego typu ofertę posiada Makro, w którym wiele produktów popularnych i często wybieranych marek posiada 2–3 ceny zależne od ilości zakupionych sztuk. Na sklepowych półkach są one oznaczone specjalnymi zielonymi etykietami ułatwiającymi podjęcie decyzji co do wyboru liczby produktów.
Akcja „Zielone etykiety”
Oferta „Zielone etykiety” jest atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, ponieważ im większa liczba produktów zostanie zakupiona, tym niższa będzie ich cena jednostkowa. Proponowane ceny podzielone są na progi zakupowe rekomendowane dla konkretnych potrzeb. Próg pierwszy jest ceną jednej sztuki wybranego produktu, drugi dostosowany jest do potrzeb gastronomii i małych biznesów, a trzeci stworzony z myślą o zapotrzebowaniu sklepów detalicznych.
Dzięki bogatej ofercie oraz odpowiednio dobranemu asortymentowi już ponad 9000 produktów znajdujących się w hali jest oznaczonych zielonymi etykietami umożliwiającymi zakup po odpowiednio niższych cenach. Dodatkowym ułatwieniem w wyborze właściwych produktów jest pełna oferta dostępna w aplikacji mobilnej z możliwością wygodnego filtrowania po kategoriach, dzięki której akcja typu „płać mniej za więcej i kupuj taniej” jest jeszcze bardziej atrakcyjna.
Materiał partnera zewnętrznego